Sterk in Continu Verbeteren
 
  

Systeemdenken als basis voor de diensten van MPR

MPR gelooft dat Resultaten pas komen wanneer Mensen en Processen in hun interactie verbeterd worden. De diensten van MPR hangen daarom logisch met elkaar samen.


 

 

Mensen maken het verschil binnen iedere organisatie

Wanneer je de performance van je organisatie wilt verbeteren, is het onmogelijk dit te doen zonder de juiste aandacht te geven aan de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor deze performance. Gemotiveerde medewerkers kunnen beter zelfstandig werken en processen verbeteren. Uw productiviteit zal hoger zijn en uw klanten zullen het verschil merken.

Motivatie is geen knop die aan kunt zetten


Processen zijn het hart van de organisatie

 Alles wat gedaan wordt in uw bedrijf is een proces. De vraag is, in welke mate bent u in staat te sturen op voorspelbare processen met een kwalitatieve goede output. Zijn teams in staat zelfstandig processen te standaardiseren en continu te verbeteren?

Zonder standaard kan er geen verbetering zijn.

 

 

Resultaten zijn de consequenties van werk en gedrag

Resultaat is dat wat je bereikt hebt wanneer het werk klaar is. Dat kan een positief of een ongewenst resultaat zijn. Het belangrijkste is dat het resultaat feedback geeft aan de organisatie en daarmee brandstof is om steeds beter te willen worden. In de meeste gevallen is dat feedback van de klant. 

Resultaten meten we op verschillende manieren. De manier waarop dat gebeurt kan het verschil maken binnen uw organisatie. MPR helpt u graag een lerende organisatie neer te zetten. 

Als er geen gezamenlijk doel is, zal een organisatie niet makkelijk bereiken waar ze voor gaat.

 



 
 
 
 
E-mailen
Bellen