Sterk in Continu Verbeteren
 
  

Strategie Executie (een doelmatige organisatie)



MPR heeft veel ervaring in het opzetten en uitrollen van Strategie en de executie daarvan. Daarvoor hanteren wij een aantal beproefde modellen:

  • Hoshin Kanri proces
  • Formuleren van doorbraakdoelen, strategische doelen en tactische doelen
  • Formuleren van KPI's
  • Prestatie dialogen

Wij begeleiden uw organisatie graag in dit interactief proces. Zowel de "blauwe" kant als de zachte kant. 


Wens je hier meer informatie over te verkrijgen, neem dan contact met ons op via info@mensprocesresult.nl

















Klantreis; ken je klant



Een meer dan tevreden klant is een meerwaarde voor uw organisatie. Deze klant is een promotor voor uw organisatie. Deze klant is een trouwe klant en is bereid meer diensten af te nemen. De klantreis geeft uw organisatie inzicht op welke momenten uw organisatie moet performen. Het gaat niet alleen om de diensten en prestaties, maar ook om de emoties die de klant ervaart tijdens zijn reis. Zijn uw medewerkers voldoende in staat om van buiten naar binnen te denken? Wij helpen u graag in dit proces.



 
 
 
 
E-mailen
Bellen